diumenge, 9 d’octubre del 2016

No Miami, no party :(

Iep!

Aquest és una última publicació, per a fer-vos saber que no podrem fer parada/visita a Miami.

Què ha passat?

Ahir a les 22:15 havíem d'agafar un avió cap a Miami per a fer una parada allà de 12 hores. El cas és que a les 22:15 ens van dir que el vol s'havia cancelat per un problema tècnic: hi ha una p*** bombeta que no funciona i, per tant, l'avió no pot volar de nit.

Dit això, ens toca desfer la burocràcia que havíem fet. O sigui, davant de la porta d'embarcament, entreguem els passaports perquè ens cancelin el segell de sortida del país.

Casualitats de la vida, a la pantalla de la porta d'embarcament veiem que el següent vol que surt d'allà va a Houston! L'experiència ens ha fet entendre que era un senyal: "Houston, tenim un problema!"

Al cap d'una hora, ens tornen el passaport i, amb ell, podem sortir de la porta d'embarcament, passem a recollir les maletes embarcades, i tornem a les guixetes de American Airlines.

Després de 1'5 hores de cua, arribem al taulell i ens diuen que ens assignen el mateix vol a Miami per l'endemà a les 11:00. Ho acceptem i, amb això, ens donen: vale per una nit d'hotel (a Novotel, de 4 estrelles), vale por taxi ida/vuelta a l'hotel i vale per sopar a l'aeroport. Amb tot, és la 1:00, sabem que no podrem visitar Miami i encara hem de sopar.

Decidim sopar tranquilament (pizza, pastissos,... Tot per gastar el vale de 36 $ que ens han donat). Després, agafem un taxi i a les 2:30 arribem a l'hotel. De camí imaginem arribar allà, que ens donin la clau de l'habitació i dormir de p*** mare, però...

Arribem a l'hotel i topem amb una cua de unes 40 persones (i 20 més dormint per terra i sofàs de la recepció). Glups!! Sembla que l'hotel Novotel no tenia les habitacions netes i pet això hi havia tanta espera... Al cap de 1'5 hores de cua (el Baraut ja dormia per allà) ens toca i ens diuen que només queda una habitació amb un sol llit per tots 3!! La mare que els va!! Resignats, el Lluís va omplir un full de reclamacions, i vam agafar la clau. Les illusions s'acabaven d'esbair...

Pugem a l'habitació (a la planta de "executive rooms") i veiem que el llit és bastant ample... Per unanimitat, decidim dormir tots 3 al mateix llit. 3 hores de son no són massa, però hem tingut un despertar bo i còmode.

Agafem motxilles, baixem a baix i esmorzem. Hi havia llet amb cereals!!! Hem esmorzat ràpid perquè ens ha arribat el rumor que les guixetes d'American Airlines estaven colapsades. Agafem el taxi, faig un cigarret i arribem altra vegada a l'aeroport. Tot sembla estranyament calmat. Arribem altra vegada fins a les guixetes i tot sembla correcte. Omplim un full de reclamacions especialment pel tema de l'hotel, fem un suc i un cafè (cortesia de la companyia) i ens dirigim cap a la porta d'embarcament.

Al cap d'una estona embarquem i acabem enlairant-nos 30 minuts després de l'hora prevista!! Ens diuen que hi ha tràfic militar (?). Això ens preocupa perquè només tenim una hora i 15 minuts a Miami per a agafar l'avió cap a Barcelona...

A l'avió: dinar, snack, dormir, tele... Aterrem a Miami amb 45 minuts per al següent vol... Comença la mitja marató de l'aeroport de Miami!! :P Hem estat corrent per quasi tots els passadissos, demanant si-us-plau que ens deixessin avançar perquè anàvem tard, ... I, afortunadament, ha sortit tot rodó! Finalment, hem embarcat i hem arribat a Barcelona per poder fer dinar de diumenge a casa la mama. (Sant, se m'està fent la boca aigua mentre ho escric XD)

Però... Redoble de tambors... Les maletes no hi són! Ara mirem què ha passat i què podem fer... Crec que no ens pot passar res més :P

Em sap greu dir, però, que aquesta haurà estat la última de les aventures del viatge. O sigui, a menys que hi hagi algun imprevist d'última hora, haurem arribat a Casserres abans de les 13:00.

Així que, en nom de tots els companys que hem compartit aquest viatge, ens acomiadem. Moltes gràcies per a seguir les nostres travesses que enguany han estat pel país sud-americà del Perú. Esperem que hagi estat entretingut seguir-nos. I... Fins l'any que ve, si Déu (i el Sant) volen!! XD