dimecres, 21 de setembre del 2016

Dia 11: S'ha acabat el meu dia. :(


Hola!

Ahir a la tarda vem anar a voltar amb bugui pel desert de huacachina i vem baixar les dunes amb taules snow tot veien la posta de sol. Ens ho vem passar molt bé!

Avui el matí, en una barqueta, on ens han fet intercanviar el lloc entre jo i el pare sant i el niku i el sant perque dos d'aquests quatre causaven desequilibri a la barca (jajajaja), em anat fins a les illes ballesta a veure pingüins, pelicans, flamencs, lleons marins, "piqueros"...

Despres hem anat a Paracas on hem pogut veure molt mes desert i uns penya-segats molt bonics.

Arribada l'hora de dinar hem anat a un restaurant davant del mar a menjar peix arrebossat i fregit! Jo una truita oliosa, no n'hi ha prou!!

I finalment, hem hagut de marxar corrents perque els nens volien veure el barça!!

Us deixem algunes fotos.

Adeu!!

Elena






















1 comentari:

  1. Bones casserrencs i genteta de la comarca! Quin viatge més xulo que esteu fent!
    Em feu una enveja!(sana)!! I em feu venir unes ganes de visitar aquest país..!!

    Seguiu disfrutant moltííssim de l'experiència com esteu fent! I seguiu trampejant les cagarrines, les deslocalitzacions temporals de pertinències, els àpats i totes aquestes "petitesses" que us puguin passar de la millor manera possible!! Que molts ens canviaríem per poder estar al vostre lloc!!

    Molts records des de Girona :-) Que jo em llegeixo tots els posts!!
    Verònica.

    PS/L'Edua està volant ara mateix de Paris a Lima :-) jeje! Tots a Perú!

    ResponElimina